Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Els infants d’Amposta reforcen l’èxit del Saló de Pasqua

Avatar photo
L’Ajuntament ha confirmat que han venut 1.342 entrades regulars, més de 600 que l’any anterior
salo-pasqua-amposta

Del dilluns 14 al dimecres 16 d’abril, un total de 1.631 xiquetes i xiquets han passat pel Saló de Pasqua, que ha celebrat la seva 35a edició, a les pistes blaves. Els infants han pogut gaudir d’una desena d’espais diferenciats, amb una zona infantil per als més menuts, un espai multiesportiu i d’aventura, així com la zona d’inflables. En concret, en aquesta edició s’han venut 1.342 entrades regulars i 289 reduïdes, unes 650 més que l’any passat, sent dimarts i dimecres el dia de més afluència d’infants, amb més de 600 xiquets i xiquetes cada dia.

Amb la col·laboració d’entitats tant esportives com socials, s’han fet activitats com el taller de tote bags, pintacares, la pràctica de diferents esports, així com un Taller sensorial amb la col·laboració d’Apasa i un taller de Toko x tu. El dimarts i el dimecres al matí, el Parc Natural, Trencaclosques, l’Associació d’Escacs, els Castellers, l’Agrupació Montsianell i Protecció Civil també van oferir diferents activitats i tallers. A més, com a activitats especials, dilluns es va programar una sessió de “jumping” amb Rita Moya, dimarts un espectacle de màgia amb DoctorFly i dimecres una xocolatada popular amb la col·laboració de Caprabo.

Paral·lelament, i amb la voluntat que tothom pogués gaudir del Saló, durant el matí i a la tarda es podia gaudir d’una franja tranquil·la sense música.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
festival-ull-nu-andorra

El Festival Ull Nu 2025 ja ha escollit al seu Jurat Carnet Jove

Notícia següent

Les dones emprenedores de Vila-seca podran demanar fins a 5.000 euros a l’Ajuntament

Notícies relacionades