Des d’aquesta setmana i fins a finals d’any, les persones que necessiten suport en els tràmits digitals amb altres administracions disposen d’una figura de suport ubicada a l’Ajuntament. I és que, en el marc del programa Ciutadania Digital, i gràcies al conveni de col·laboració establert entre l’Ajuntament d’Amposta i la cooperativa Insercoop, una persona oferirà acompanyament integral en la tramitació de sol·licituds online de qualsevol administració en totes aquelles persones que ho requereixin.
Per a poder accedir a aquest servei, qualsevol persona pot sol·licitar cita prèvia al 675 579 280. L’horari d’atenció és de dilluns a dijous de 9h a 14h a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) al vestíbul de l’Ajuntament i els dimarts i dimecres de 16h a 18h, a l’edifici de Serveis Socials, al carrer Sant Roc.
La voluntat d’aquest programa és que qualsevol persona que necessiti fer tràmits online amb qualsevol administració rebi el suport necessari per fer-ho.