La Policia Local d’Amposta va detenir aquest dimarts un home, de 29 anys i veí de Barcelona, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues i falsificació documental.
L’arrestat portava 7,2 grams de cocaïna, 2 grams de metamfetamina i 23 grams de marihuana en una motxilla, així com 3 ampolles de ‘toseina’, un analgèsic opiaci, i 18 receptes mèdiques, presumptament falsificades, amb la prescripció d’aquest medicament.
Va ser la unitat canina que acompanyava els agents en un patrullatge preventiu, que van detectar i alertar de la presència dels estupefaents al passat per un establiment de restauració a la plaça Ramon Berenguer IV de la ciutat. A la bossa també portava una balança de precisió i diners en efectiu.