Dilluns, 7 de juliol de 2025
És notícia

27 comerços d’Amposta es beneficien dels ajuts municipals a la modernització

Avatar photo
Els establiments han invertit més de 190.000 euros en millores, amb el suport d’una línia d’ajuts que aquest any ha doblat el pressupost

Un total de 27 comerços d’Amposta han rebut prop de 58.000 euros en subvencions municipals destinades a impulsar la modernització, implantació i innovació dels negocis locals. Els ajuts formen part d’una convocatòria que, per primera vegada, comptava amb una partida de 60.000 euros, el doble que en edicions anteriors. L’alcalde, Adam Tomàs, destacava que “incrementant la dotació d’aquests ajuts, l’Ajuntament té com a objectiu donar suport al teixit comercial de la ciutat i contribuir a la seva adaptació a les noves necessitats del sector”.

Els establiments beneficiaris han realitzat actuacions de millora entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2024, amb una inversió global que supera els 190.000 euros. Les actuacions subvencionables inclouen millores en la imatge del local i els aparadors, accions destinades a garantir la seguretat, iniciatives d’eficiència energètica o sistemes de gestió de residus, entre altres.

Segons les bases de la convocatòria, les subvencions cobreixen fins al 50% de la despesa justificada, amb un màxim de 6.000 euros per negoci.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La delegada del Govern a Tarragona visita l’Ajuntament del Morell

Notícia següent

Intervenen 183 armes blanques en diversos comerços de Lloret de Mar

Notícies relacionades