La nit del 27 de desembre, els agents dels Mossos d'Esquadra van identificar i denunciar un total de 22 individus implicats en partides il·legals de pòquer celebrades en un restaurant situat a la localitat de Sant Fruitós de Bages. Els fets es van produir quan el local, tancat al públic, va ser detectat com escenari d'una activitat prohibida.
Detall dels fets i intervenció policial
Aquests estaven immersos en partides de pòquer utilitzant cartes, fitxes i tapets específics per al joc. A més, durant el registre es va intervenir una quantitat de 630 euros en efectiu, presumptament relacionada amb les apostes.
Sancions segons la Llei del joc de Catalunya
Tots els materials vinculats amb aquesta activitat irregular van ser confiscats pels Mossos. Així mateix, tant els participants com les persones encarregades del local van ser notificats formalment que quedaven denunciats per vulnerar la Llei del joc de Catalunya.
Segons el règim sancionador vigent, les multes poden arribar fins a 30.000 euros per als jugadors participants, mentre que pel responsable o propietari del restaurant s’estableixen sancions econòmiques que podrien assolir fins als 600.000 euros.