Ahir dissabte, al voltant de les sis de la tarda, una baralla multitudinària ha sorprès a totes aquelles persones que en aquell moment passejaven, feien les seves compres o estaven en una de les terrasses del primer tram del Passeig Pere III de Manresa.
En la disputa, entre joves, s’han llançat taules i cadires dels establiments del passeig.
Immediatament, s’ha avisat al cos de la Policia Local i Mossos d’Esquadra. Tot i que quan aquests han arribat, els joves ja s’havien dispersat. El SEM ha hagut d’intervenir per atendre un jove amb ferides greus. La baralla ha deixat un ferit lleu.
L’Ajuntament de Manresa lamenta els fets
Davant dels fets, que l’Ajuntament de Manresa considera molt greus, s’han obert diligències per baralla tumultuària i desordres públics. Les patrulles de Mossos i Policia Local ja han fet identificacions, que continuaran en les pròximes hores a través de la recollida d’imatges i testimonis.
L’Ajuntament de Manresa lamenta els fets i assegura que s’estan posant tots els esforços en les identificacions. Fets d’aquest tipus no poden succeir a la ciutat.
La Policia Local i l’Ajuntament s’han posat també en contacte amb els restauradors del Passeig per tal que denunciïn els fets i els possibles desperfectes que s’hagin pogut ocasionar.