Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Bombers de la Generalitat han assistit 24 persones que han hagut d'abandonar l'autobús en què viatjaven per un incendi a Gurb, Osona.
Els fets van produir-se durant la tarda i vespre del diumenge, 5 de febrer, cap a les 20:12 h, al terme municipal de Gurb. Segons fonts dels Bombers, la part posterior del vehicle va incendiar-se, obligant a evacuar els 24 passatgers que viatjaven en el vehicle.
Dues dotacions dels Bombers van assistir els passatgers, que no van resultar ferits, mentre que també es va revisar el vehicle i es va desconnectar la bateria després que el mateix conductor apagués el foc amb un extintor.
doncs resulta que l’eixbus avui ha decidit incendiar-se! foto sopant palitos a un camp de gurb https://t.co/FowqWfXvnx pic.twitter.com/FAjfLmg9Fk
— joan (@joaanmanzano) February 5, 2023