Els Mossos han desplegat un ampli dispositiu amb drons i helicòpters inclosos, a la rodalia de Sant Hipòlit de Voltregà per a trobar i detenir el presumpte assassí d’un adolescent de 15 anys en una baralla que s’ha produït aquesta matinada en aquesta vila Osonenca.
L’individu, segons ha revelat la periodista Anna Punsí, és Dani Montes, un veí de Sant Hipòlit de 40 anys que, segons diversos testimonis, ha fugit cap a un bosc proper a la vila amb la cara tota ensangonada. L’individu va armat.
Sembla que un negociador del cos armat està en contacte amb la família de l’homicida per provar que s’entregui sense violència. També ha transcendit el nom de la víctima Aleix, la mare del qual treballava en una benzinera de Sant Hipòlit mateix.