Ara és més senzill per a la població solsonina accedir als tràmits electrònics amb totes les administracions públiques catalanes. La seu electrònica de l’Ajuntament (https://solsona.eadministracio.cat/) amplia els seus serveis amb la integració del mòdul de carpeta ciutadana interadministrativa que ofereix l’AOC “El Meu Espai (MyGov)”.
A través d’un enllaç que apareix a la pàgina principal de la seu, es pot accedir des d’un sol lloc als tràmits, notificacions, comunicacions i expedients, així com a les consultes que fan les administracions a les dades personals i a l’històric dels inicis de sessió amb les administracions, siguin ajuntaments, consells comarcals, diputacions o la Generalitat de Catalunya. Únicament cal disposar d’un certificat digital. En cas que no es tingui, la manera més fàcil és fer-ho a través de l’idCAT mòbil.
Aquest servei, que centralitza l’accés de la ciutadania a la consulta de sol·licituds i expedients, dona compliment a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.