La Síndica de Greuges de Catalunya, Esther Giménez-Salinas, intervindrà de forma presencial durant el pròxim Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa, que se celebrarà el 21 de novembre per donar compte i fer balanç de la seva actuació a la ciutat durant l’any 2023.
L’activitat de la Síndica de Greuges a Manresa es fa en virtut del conveni signat entre l’Ajuntament i el Síndic de Greuges l’any 2017 i prorrogat per quatre anys més el 2021, a través del qual aquesta institució es compromet a fer quatre visites l’any per atendre la ciutadania de Manresa, a elaborar un informe anual i a exposar-lo en sessió plenària.
L’equip itinerant de la Síndica atendrà queixes el 2 de desembre
D’acord amb aquest conveni entre la Síndica de Greuges i l’Ajuntament, el dilluns 2 de desembre l'oficina itinerant de la Síndica farà novament un desplaçament a Manresa, el quart i últim d’aquest 2024. En aquesta ocasió, l’atenció es farà per dues vies, presencial i telemàtica (per trucada o videotrucada). L'atenció es durà a terme al Centre Cultural El Casino (Passeig Pere III, 27) de 9 a 14 h.
Com sempre, es recomana que les persones que vulguin ser ateses demanin cita a través de la pàgina web de la Síndica de Greuges de Catalunya https://www.sindic.