El conductor d’un turisme va morir atropellat aquest diumenge a la C-62 a Santa Maria de Merlès (Berguèda), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els Mossos van rebre l’avís a les 20.52 hores per un accident al punt quilomètric 21,5 de la C-62.
Per causes que s’estan investigant, un turisme es va aturar al voral de la carretera i el seu conductor va travessar la via i va ser atropellat per una furgoneta que circulava en sentit contrari. La víctima és A.V.E., de 71 anys i veí de l’Esquirol (Osona). El conductor de la furgoneta va resultar il·lès. Amb aquesta víctima, són 127 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa de carreteres interurbanes de Catalunya.
Arran de la incidència, que va obligar a tallar per uns moments la via, es van activar sis patrulles dels Mossos, dues dotacions dels Bombers i quatre ambulàncies i efectius de suport psicològic del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).