Manresa ha posat punt final a la 3a edició de la Setmana de l’Emprenedoria amb un bon balanç i amb la participació de més de 600 persones en una quinzena d’activitats adreçades a reflexionar, formar-se i gaudir de l’emprenedoria, unes propostes que enguany s’han desenvolupat en línia a causa de la Covid-19.
El tret de sortida de la Setmana, celebrada dilluns passat, va anar a càrrec de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy i Guàrdia, que va donar pas a la conferència-taller: “Metamorfosis: La possible solució al nou paradigma”, conduïda per Lluís Serra, conferenciant, assessor i provocador digital, que va comptar amb la participació de 10 empreses de diferents sectors (Fauna Gibert, Endepro, Illobsa Inmobiliària, Reanima, Sarauto Peugeot, Tecnical, Mutuacat, Tigre de paper, La Codornella i Escola Montserrat), les quals van explicar els canvis adoptats per fer front a la situació actual i adaptar-se a la nova realitat.
Dimarts va ser el torn d’Àngels Galiana, advocada, que va informar sobre la normativa legal del comerç electrònic i la publicitat a Internet.
Dimecres, dia dedicat a les emocions, Marc Fernández, expert en consolidació i creixement d’empreses. va parlar de com seduir als clients mitjançant les emocions. Carlos Bella, orientador pel desenvolupament personal i professional, a través d’Instagram, va exposar quines són les pors que bloquegen les persones emprenedores, les creences que limiten les seves accions allunyen el seu objectiu. També es va celebrar, a través de l’Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, la sessió titulada “La cooperativa una opció per reemprendre”, on es va donar a conèixer l’experiència de la cooperativa manresana PM Postal.
Dijous, una nova sessió en streaming des del local de la consultora Juuns, es va desenvolupar una matinal dedicada a la venda a través d’internet i com crear una botiga digital. Es va conèixer l’experiència de persones emprenedores manresanes com Marc Harryhausen (insensats.cat, tarannacosmetics.com); Ivà Osorio (familiaosorio.com); Clàudia Ferrer (claudianadjulia.com), que va explicar eines i accions de màrqueting per fer créixer la botiga virtual; i Carles Jódar, que va exposar l’experiència de Camalics.com que organitza l’entrega a domicili a Manresa de forma sostenible.
A la tarda, va ser el torn de Joan Cornet, coordinador del màster en Transformació Digital de les Organitzacions de la Salut i Socials (UManresa) que va fer una masterclass de com innovar en l’àmbit de la salut, sessió organitzada per la UManresa.
I per acabar la setmana, divendres passat, Marta Albet, experta en màrqueting i comunicació, va instruir de com és el client en temps de la Covid-19 i quins són els seus nous hàbits de consum. Finalment, Laura Escamilla, de Gles Advocats, va parlar de les noves prestacions pels autònoms arran de la Llei 30/2020 adreçada a l’empresariat.
L’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada i de Sallent també es van unir a la iniciativa amb propostes tan interessants i actuals com “Treballo a casa, com em planifico” i “Emprendre en temps de crisi”.
Des del Centre de Desenvolupament Empresarials (CEDE) de l’Ajuntament de Manresa es vol traslladar un missatge d’agraïment a totes les entitats i empreses col·laboradores per haver-se sumat un any més a aquesta iniciativa.
Montblanc acollirà del 8 a l’11 de maig la 21a edició de les jornades Recercat, una trobada dels centres i…
La ballarina, actriu de contingut per a adults i ‘influencer’ Aylin Gabriela, de 24 anys, ha estat localitzada sense vida…
L’Ajuntament de Cunit ha anunciat que subvencionarà amb 40.000 euros el Casal d’Estiu 2025, organitzat per l’Associació Autisme amb Futur,…
L'Ajuntament de Reus presenta una nova campanya informativa sota el lema “A Reus, qui més recicla, menys paga”, per donar…
El Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) de Protecció Civil ha gestionat servei per carretera per als passatgers de…
Després de l'apagada elèctrica generalitzada que va afectar aquest dilluns gran part de l'Estat espanyol i Portugal, les principals entitats…
Esta web utiliza cookies.