Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

Lluís Solà Díaz, nou avi centenari d’Igualada

Avatar photo

L’Alcalde, acompanyat del regidor Pere Camps, l’han felicitat en representació del consistori i del conjunt de la ciutat

L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, acompanyat del regidor de Promoció cultural, Pere Camps, ha traslladat en representació del consistori i del conjunt de la ciutat, la felicitació a Lluís Solà Díaz pels cent anys que ha complert aquest 18 de maig.  

La trobada ha tingut lloc el mateix dijous 18 de maig al domicili on viu el Lluís, on s’hi ha reunit una representació de la família per acompanyar-lo en aquesta celebració. L’alcalde i el regidor l’han obsequiat amb un ram de roses i un llibre  d’il·lustracions de diferents espais emblemàtics de la ciutat d’Igualada. 

Pròximament, Lluís Solà Díaz rebrà, també, la Medalla Centenària que concedeix la Generalitat de Catalunya a totes les persones que arriben a  aquesta edat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Dispositiu de l’Ajuntament de Reus amb motiu de les eleccions municipals del 28 de maig

Notícia següent

El Cos Banders constaten el pas d’un os

Notícies relacionades