Diumenge, 19 de gener de 2025
És notícia

L’Hora de Resistència de Natació de Solsona arriba a la 40a edició

Avatar photo

Se celebra el 29 de juliol i avui se n’obren les inscripcions, que són gratuïtes

Equips mixtos de quatre persones han de nedar la màxima distància possible durant una hora amb relleus de 42 metres. És el repte de la històrica Hora de Resistència de Natació de les piscines municipals de Solsona, que el dissabte 29 de juliol a les onze del matí arriba a la 40a edició. Avui se n’obren les inscripcions, que són gratuïtes.

La competició manté el funcionament i les normes dels darrers anys. S’hi pot participar en dues categories: la de sub16 i la de majors d’aquesta edat. Es repartiran vuit premis, entre els tres primers equips classificats de cada categoria, el grup amb la mitjana d’edat més elevada i el més jove. L’any passat hi van prendre part 27 persones.

 

L’Hora de Resistència de Natació és una activitat organitzada per la regidoria d’Esports i l’equip tècnic de les piscines municipals. Les inscripcions són gratuïtes i es poden cursar fins la vigília presencialment a les pròpies instal·lacions, per correu electrònic, a [email protected], o bé trucant al telèfon 973480051.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Manresa reobre el parc Josep Vidal després del 1r bloc de la seva renovació

Notícia següent

Troben un home mort surant en una platja a Vilanova i la Geltrú

Notícies relacionades