Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

Les Adoberies de Vic acolliran un espai de coworking per a professionals del disseny

Avatar photo
Es tracta d’un espai que té per objectiu impulsar la creació i consolidació de nous projectes professionals en el sector del disseny
VIC
Les Adoberies de Vic van obrir les portes el passat mes de maig i, fa tot just uns dies, el Departament de Ciutadania de l’Ajuntament de Vic s’hi ha traslladat amb l’objectiu d’oferir els seus serveis en unes instal·lacions més àmplies, accessibles i singulars.
Ara aquest nou espai es prepara per acollir professionals del món del disseny que tinguin un d’aquests dos perfils: emprenedors del sector del disseny (amb una antiguitat professional inferior als tres anys) o bé estudiants graduats en qualsevol disciplina de disseny que vulguin optar a beca (s’ofereixen dues places gratuïtes).
L’espai destinat a coworking disposa de dues plantes amb taules de treball individuals, pensat per a equips reduïts. També compta amb espais per fer-hi reunions i amb un office equipat. A més, vol esdevenir un punt de trobada del sector del disseny a la comarca per tal de promoure activitats i oferir un marc de treball per als professionals d’aquest àmbit.
Les persones interessades poden demanar més informació o fer la sol·licitud de manera telemàtica en aquest enllaç. Un cop rebudes les sol·licituds, un equip tècnic i professional del sector del disseny les valorarà i serà a partir del mes d’octubre quan ja es podrà disposar de l’espai.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
igualada

Festa Major d’Igualada 2024: Horaris i activitats per a totes les edats

Notícia següent
TGNImpulsa

Èxit del projecte Treball als Barris de Campclar i la Part Alta

Notícies relacionades