Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

La Manresana Clàudia Cots serà la número 7 a la llista de Junts al Congrés dels Diputats

Avatar photo

Clàudia Cots serà la número 7 a la llista de Junts per Catalunya a Barcelona al Congrés dels Diputats, encapçalada per Míriam Nogueras

Cots té 30 anys i és llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per a la Universitat de Vic  – Universitat Central de Catalunya. Des del 2015 treballa com a project manager al  departament de comunicació i màrqueting a una multinacional del sector de l’automoció a  Brussel·les. 

A la capital d’Europa va ser quan Cots es va començar a implicar activament en política.  L’any 2019 va formar part de la candidatura de Junts a les llistes europees,  encapçalada pel President Puigdemont.  

 

L’any 2020, quan es va formar Junts per Catalunya va ser elegida presidenta de la  vegueria exterior i va passar a formar part de l’executiva nacional del partit l’any 2022.  Aquestes darreres llistes municipals va ser a l’equip de Ramon Bacardit sent la número 9  de Junts per Manresa. 

“Mai he deixat d’estar vinculada amb Manresa i Catalunya. Estimo casa meva. El cor i el cap  sempre han estat aquí. Em vaig començar a implicar en política perquè trobo que és de  les coses més boniques que pots fer, treballar per a la gent i per al teu país”, ha  explicat.  

 

“A més, l’exili del President Puigdemont i els Consellers m’ha marcat molt en viure-ho des  de Brussel·les i els hi tinc molt afecte. Per a mi és un orgull i tot un repte aquesta  oportunitat. Tinc moltes ganes de treballar. Formo part d’una nova generació que hem  de continuar lluitant per Catalunya, no podem defallir”.  

La jove candidata subscriu la importància d’anar a votar el pròxim 23 de juliol. “El 23J s’ha  de votar, entenc el malestar general, ho entenc perfectament. Però, si no omplim  nosaltres els escons per defensar el nostre país i les nostres llibertats, els ocuparan  aquells que no ens hi voldrien veure allà asseguts“, ha recalcat.  

 

“La gent ha de votar. La nostra gent gran sempre ho ha fet, tot i les adversitats, els hi  devem. Els joves hem d’implicar-nos, som el futur i ens hi va el futur, és  importantíssim”. 

La llista de Junts per Catalunya al Congrés dels Diputats, presentada aquest dimarts a  Barcelona, està encapçalada per Míriam Nogueras, seguida per Pilar Calvo i Eduard Pujol.

 

Clàudia Cots, en la posició número 7, és la bagenca que forma part de la llista en primeres  files. A la llista també hi ha una altra manresana, l’exregidora d’Infància, Joventut i Persones  Grans a l’Ajuntament de Manresa, Rosa Maria Ortega, al número 23.  

“La Rosa és una persona lluitadora i compromesa amb el país. Em fa il·lusió retrobar-me  amb ella, va ser la meva professora de música a l’escola Joviat”, ha explicat Cots.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Flama del Canigó arribarà divendres a Sabadell per celebrar Sant Joan

Notícia següent

Noemí Llauradó serà proposada per seguir com a presidenta de la Diputació de Tarragona

Notícies relacionades