Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Inici del Pla d’Asfaltatge 2024 a Igualada amb una inversió de gairebé 300.000 €

Avatar photo
S’ha previst asfaltar sis zones de la ciutat, amb una superfície total de 14.828,05 m2i una inversió de 299.997,50 euros
igualada

Aquest dilluns, 22 de juliol, s’iniciarà el pla d’asfaltatge d’aquest 2024 que com  cada any dona continuïtat a la campanya d’asfaltatges que realitza l’Ajuntament d’Igualada durant l’estiu per mantenir i millorar el ferm dels vials públics. En  aquesta ocasió el pla d’asfaltatges contempla una superfície total d’actuació de  14.828,05 m2 amb una inversió total de 299.997,50 euros. 

Les actuacions que es realitzaran són l’asfaltatge del carrer de Florenci Valls,  entre el carrer de Santa Teresa i la plaça de Francesc Bedós. 

També s’asfaltarà el carrer de la Trinitat en el que s’hi han executat obres  d’ampliació d’ambdues voreres i ara aquests treballs finalitzaran amb  l’asfaltatge del carrer en el tram comprés entre el carrer de Sant Carles i el  carrer de Pare Mariano. 

S’asfaltarà, també, el carrer de Carles Riba, al complex esportiu de Les Comes.  Els treballs d’asfaltatge es faran des del davant del nou pavelló poliesportiu fins  a l’aparcament de la piscina inclòs. 

El pla d’asfaltatges 2024 contempla, també, l’asfaltatge de l’aparcament del  carrer Bisbe Perelló, entre l’avinguda de Pau casals i el carrer Nicolau Tous, a  tocar del supermercat Carrefour de l’estació. Una zona d’aparcament municipal  força desgastada que requeria un nou asfaltatge. 

També s’asfaltarà un tram de la carretera C-37 a la seva entrada a Igualada,  entre els carrers d’Irlanda, Països Baixos i Portugal. Finalment, també es  millorarà el ferm de l’Avinguda d’Àngel Guimerà amb un nou asfaltatge en el  tram comprès entre el carrer de les Alzines i el carrer del Torrent de l’Espelt. 

Està previst que els treballs d’asfaltatge i de posterior pintura viària estiguin  finalitzats la primera setmana d’agost. 

Durant la presentació del Pla, el regidor de Mobilitat i Serveis Municipals,  Miquel Vives, ha destacat que “cada any dediquem una part del pressupost a  mantenir el fem en bon estat. Prioritzem aquells carrers que acumulen més  anys sense intervenció, més desperfectes o que s’hi ha realitzat alguna  intervenció que requereix de nou asfalt. Aquest manteniment constant fa que el  ferm de la nostra ciutat estigui en molt bones condicions.”

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
sharingful

Estalvia en les teves subscripcions en streaming gràcies a Sharingful

Notícia següent
cunitenca Lucia Luna

La cunitenca Lucia Luna, al Mundial de Gimnàstica Aeròbica

Notícies relacionades