Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

L’Ajuntament d’Igualada proposa una moció per millorar el servei d’autobusos

Avatar photo
L’objectiu és solucionar els problemes de la Hispano Igualadina, que “venen de molt lluny”

El regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Igualada, Miquel Vives, ha anunciat  aquest dimecres que govern portarà al ple d’aquest mes una moció per la  Generalitat davant del Tribunal del Contenciós “perquè solucioni d’una vegada per totes els problemes que tenim amb el servei de la Igualadina i que venen de molt lluny”. Vives ha explicat que espera “que la resta de grups municipals  se sumin a aquesta moció perquè, és un tema prou seriós i ja fa massa temps que dura”. 

En aquest sentit ha recordat que al setembre de l’any passat el govern ja va  mostrar la seva indignació per un seguit d’incidències en aquest servei que  causaven importants molèsties als ciutadans d’Igualada. Un servei que, ha  explicat “no compleix els requisits que nosaltres volem per la nostra ciutat”.  Vives ha remarcat que “després de quatre mesos, d’aquestes queixes i després  que la Generalitat hagi vist, mitjançant diversos auditors, les mancances d’aquest servei, encara no hi ha hagut cap moviment”.

Per aquest motiu s’impulsarà aquesta moció al ple perquè el conjunt de forces  polítiques validi portar a la Generalitat davant del Tribunal. Els departaments de mobilitat i de serveis jurídics, ja estan recopilant tota la informació perquè  aquesta moció, si s’aprova al ple, pugui tirar endavant. En la compareixença habitual dels dimecres, Vives també ha respost a l’anunci del refredament del projecte de la línia de bus que ha d’unir Vilafranca, Vilanova i la Geltrú i Igualada. 

El regidor de Mobilitat ha volgut expressar la seva indignació davant d’aquest  anunci que encara no ha estat comunicat formalment per part de la Generalitat.  Vives ha remarcat que “l’any 2023 la Generalitat ja tenia una partida per posar  en marxa aquest autobús i sembla que, segons les notícies que tenim, aquesta  línia no es posarà en funcionament, simplement la posen a estudi”. Vives ha  finalitzat remarcat que des de l’Ajuntament d’Igualada es seguirà reclamant la  creació d’aquesta línia de bus de vital importància per unir aquestes tres  poblacions de la Vegueria del Penedès.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera de Manresa podria rebre un premi internacional

Notícia següent

Mor Francisco García Guerrero, militant històric del PSC a Reus

Notícies relacionades