Dijous, 17 d'abril de 2025
És notícia

Igualada inicia el curs de les llars d’infants amb vacants en totes les línies

Avatar photo
Des d’aquest dilluns els quatre centres municipals han iniciat el curs amb les jornades d’adaptació

Des d’aquest dilluns, 2 de setembre, les quatre llars d’infants municipals d’Igualada: la Rosella, l’Espígol, la Lluna i el Rusc, han iniciat el curs 24/25 amb les primeres jornades d’adaptació dels alumnes d’entre 0 i 3 anys.

Amb una capacitat de fins a 230 alumnes les llars d’infants comencen el curs amb vacants en totes les línies (25 vacants en total) que es preveu que vagin omplint-se en els mesos vinents.

Bones dades de valoració de les llars d’infants municipals

El curs s’inicia amb el coneixement i l’anàlisi de les dades de l’enquesta de satisfacció que es va fer a finals del curs passat a totes les famílies usuàries de les llars d’infants municipals. Més del 70% de les famílies valora amb un excel·lent el servei i atenció que han rebut en els quatre centres municipals. En les valoracions destaquen aspectes com la relació de les famílies amb els docents, la línia educativa i metodològica seguida, les activitats proposades a les aules o la participació de les famílies en les activitats escolars.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Junts per Tortosa denuncia un augment del 42% en la despesa en càrrecs de confiança municipals

Notícia següent

Mor una dona apunyalada per la seva filla

Notícies relacionades