Ara fa 15 dies us explicàvem que Rosalía i Rauw Alejandro trencaven la seva relació després de 3 anys junts.
La relació entre Rosalía i Rauw Alejandro va ser objecte de rumors l’agost de 2021 i al pocs dies es confirmava la relació. Des de llavors, la parella ha estat molt oberta sobre la seva relació i ha compartit moments especials junts a través de les xarxes socials.
Encara que cadascun ha seguit amb la seva carrera musical de manera independent, tots dos artistes van unir-se per llançar un àlbum col·laboratiu ”RR” al març d’aquest any, entre els quals hi havia la cançó de ‘Beso’, on anunciaven el seu compromís i mostraven indirectament la seva intenció de casar-se. No obstant això, sembla que els plans de noces han estat descartats, i la parella ha decidit acabar amb la relació.

I ara què? Quin és el futur de la casa que van adquirir a mitjans de l'any 2022?
La parella va decidir fer una inversió immobiliària a la capital del Bages. La parella comprava a mitjans de l'any 2022 Mas Morera, construïda l'any 1905, una joia arquitectònica modernista obra de l'arquitecte manresà Ignasi Oms i Ponsa. Una propietat de més de 30 hectàrees i que està declarada bé cultural d'interès local per l'Ajuntament de Manresa.

La transacció de la compra va tenir un valor de més d'1.870.000€. La casa disposa de 2.624 metres quadrats, incloent-hi 10 habitacions, jacuzzi interior, celler i una piscina. Abans de passar a les mans de Rauw Alejandro, pertanyia als propietaris de la sabateria Torra de Manresa. La família que havia mantingut aquesta propietat en excel·lent estat era parenta de Rosa Oriol, cofundadora de la prestigiosa joieria Tous. Després de passar per diverses mans, la propietat havia passat a Jean Claude Gaston Magnien, vidu de la família i titular de la propietat fins a la seva adquisició actual.
En el moment de la compra de la propietat, la parella va decidir fer-ho només amb el nom del cantant porto-riqueny. Per tant, la casa de Manresa queda en mans de Rauw Alejandro per decidir quin és el futur de la casa modernista de Mas Morera.