Una fuita de gas a Manresa obliga a confinar veïns i aturar activitats comercials

Els veïns confinats i els responsables de les activitats properes han estat informats sobre les mesures de seguretat

02 de desembre de 2025 a les 19:08h

Manresa viu aquesta tarda una situació d’emergència al Camí Vell de Santpedor després que uns treballs a l’exterior provoquessin una fuita de gas. Com a mesura preventiva, els Bombers de la Generalitat han confinat els residents de dos edificis del carrer, concretament els números 9 i 11, mentre una empresa propera ha suspès temporalment la seva activitat.

Segons informen els Bombers, la fuita ja es troba sota control, però les quatre dotacions del cos continuen presents al lloc dels fets fins que les companyies subministradores finalitzin les seves tasques i es restableixi la normalitat en els serveis.

Els veïns confinats i els responsables de les activitats properes han estat informats sobre les mesures de seguretat i se’ls ha recomanat mantenir la calma fins a la resolució completa de l’incident.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit