Francisca Estany celebra els 100 anys amb un homenatge de l'Ajuntament d'Igualada

La centenària rebrà pròximament la Medalla Centenària que atorga la Generalitat de Catalunya a totes les persones que arriben als 100 anys.

30 de juny de 2026 a les 09:37h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'Ajuntament d'Igualada ha felicitat aquest dissabte Francisca Estany Márquez amb motiu del seu 100è aniversari. L'alcalde de la ciutat, Marc Castells, i la regidora d'Acció Social, Sandra de la Iglesia, han traslladat personalment la felicitació del consistori durant una visita a l'Asil del Sant Crist, on resideix la centenària.

La trobada s'ha celebrat en un ambient familiar i ha comptat amb la participació de les seves companyes i de les treballadores del centre, que han volgut sumar-se a la commemoració.

Durant l'acte, l'alcalde i la regidora han obsequiat Francisca Estany amb un ram de roses i un llibre d'il·lustracions dedicat a diferents indrets de la ciutat d'Igualada.

A més, la centenària rebrà pròximament la Medalla Centenària que atorga la Generalitat de Catalunya a totes les persones que arriben als 100 anys.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit