Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Una forta pudor destapa el cadàver d’un home a Manresa

Avatar photo
Els veïns han alertat els serveis d’emergència perquè se sentia una forta olor a la zona
Carrer Menorca de Manresa

Efectius dels serveis d’emergència han localitzat el cadàver d’un home en un habitatge de Manresa que feia dies que hauria mort. La víctima tenia 53 anys i ha estat la mala olor que sortia del pis el que ha obligat els veïns a fer sonar la veu d’alarma.

Segons avança el ‘Nació’, efectius dels Bombers de la Generalitat, els Mossos d’Esquadra, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i la Policia Local de Manresa han acudit a un pis del carrer Menorca de la capital del Bages després de les queixes dels veïns, que denunciaven una forta pudor provinent d’un dels habitatges.

Els Bombers han hagut d’entrar al pis per un balcó posterior, i un cop a dins, han localitzat el cadàver d’un home de 53 anys en un avançat estat de descomposició. La víctima, que vivia sol i de lloguer, no presentava signes visibles de violència.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per determinar les circumstàncies de la mort de l’home, tot i que de moment es descarta que es tracti d’una mort violenta.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
sant jordi cunit

Sant Jordi 2025 a Molins de Rei: programa d’actes i novetats

Notícia següent

El PS remarca la necessitat de rebaixar els requisits per obtenir la nacionalitat

Notícies relacionades