Ferit un nen pel llançament d'un projectil de ferro contra un centre educatiu

Els Mossos investiguen el fet i descarten que el llançament es fes amb arma de foc

29 d'octubre de 2024 a les 08:32h

Una persona va llançar un projectil de ferro contra un centre educatiu de Santa Margarida de Montbui, a l'Anoia, i va ferir lleument un nen, segons ha avançat el diari 'Ara' i han confirmat els Mossos d'Esquadra.

Els fets van tenir lloc dimecres passat, quan un projectil va tocar el tors del menor, vestit amb una dessuadora la qual no va ser travessada, provocant només una inflamació lleu al petit. Això fa pensar als investigadors que el llançament no es va fer amb cap arma de foc, sinó que més aviat va ser amb alguna espècie de tirador.

Segons les informacions, el projectil es va llançar des de fora del recinte escolar i va trencar una finestra abans de tocar el nen, motiu que va fer que perdés velocitat i força.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit