Dissabte, 8 de febrer de 2025
És notícia

Es completen 23 formacions a Igualada per enfortir els comerços de la ciutat

Avatar photo
Una altra novetat ha estat el curs en dues sessions que porta el nom “Mesurar per millorar”

L’àrea de comerç de l’Ajuntament d’Igualada, en un treball conjunt amb les  entitats de comerç i els comerços locals, continua apostant per la formació dels  comerciants de la ciutat a través l’Aula de Comerç, on es programen un seguit de recursos formatius no reglats. 

En els últims 3 anys s’han programat 23 accions formatives, amb un total de  176 assistents. Així, l’objectiu és continuar en aquesta línia, per a millorar la  gestió dels establiments i augmentar la seva competitivitat en un mercat cada  vegada més exigent.  

L’any 2024 els cursos impartits han estat de temàtiques molt diferents, per  donar resposta a les necessitats transmeses pels mateixos comerços de la  ciutat. La principal novetat ha estat la convocatòria de dos cursos d’anglès comercial, impartits per Esther Álvarez, Màster en Interpretació de conferència  internacional per la Universitat de Vic, amb més de 20 anys d’experiència en  l’àmbit de la traducció i interpretació. Aquestes píndoles han proporcionat eines  al comerciant, davant les situacions més quotidianes de l’entorn del Comerç.  

Una altra novetat ha estat el curs en dues sessions, anomenat “Mesurar per  millorar”. En aquest curs, s’ha convidat els comerciants a fer una reflexió  estratègica per entendre i millorar els resultats del propi negoci.  

Per altra banda, en el taller a “Reforçar la diferència i personalitat del negoci a  través de l’equip de vendes” s’ha treballat el paper clau de l’equip venedor.  Ambdós cursos han estat impartits per Oriol Paré, de l’equip d’Integra Retail, és CEO i cofundador d’una cadena de més de 35 botigues, amb presència a 4  països. 

Per últim, i amb l’objectiu de reforçar la imatge de l’establiment comercial, s’han  portat a terme dos cursos amb la Bibiana Becerra, experta en Visual  Merchandising per a comerç de proximitat. En el primer, al taller “Animar el punt  de venda” s’han treballat continguts per a que la botiga sigui un punt  d’experiència emocional per al client. I, repetint l’èxit de l’edició del 2023, en  “Un aparador fascinant. Edició Nadal!”, la Bibiana ha donat eines per fer un  aparador original i diferent per festes.  

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, recorda que “el comerç  dóna personalitat pròpia a les ciutats, per això cal cuidar-lo”. Aquestes formacions gratuïtes tenen l’objectiu de contribuir a la millora de la seva competitivitat i donar noves eines per ajudar a potenciar els establiments. Marcè, anima als comerciants a participar d’aquest tipus de formacions que poden trobar planificades al web www.comerçigualada.cat

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tarragona aterra a Fitur per a promocionar el patrimoni turístic de la ciutat

Notícia següent

L’H estudia diverses ubicacions per al nou equipament esportiu de Santa Eulàlia i Granvia Sud

Notícies relacionades