El Consell dels Infants d’Igualada celebra el seu Plenari a l’Ajuntament

23 de maig de 2023 a les 18:01h

El Consell Municipal dels Infants d’Igualada ha celebrat, aquest dijous 18 de  maig, l’últim plenari del curs 2022/2023 al Saló de Sessions de l’Ajuntament. 

Els petits consellers i conselleres que l’integren han pogut exposar els projectes  i propostes que han treballat durant tot el curs i, a la part final van poder  expressar les seves opinions i fer preguntes a l’alcalde d’Igualada, Marc  Castells. Des de la passada tardor, el Consell dels Infants ha dut a terme  diverses jornades de treball de les que han destacat la participació en la  recollida d’olives i la plantada de les noves oliveres a la ciutat, l’encàrrec del  nou parc a Les Comes en què han decidit quins elements s’hi ubicaran.

A més,  per voluntat dels Consellers i Conselleres, aquest any també han treballatentorn a la salut mental dels nens i joves i del bullyng a les escoles. El projecte  acabarà amb un podcast final on s'exposaran els resultats dels debats i  valoracions que s'han fet entorn a aquests dos temes. El podcasttindrà varis  capítols, treballant els tres rols que apareixen quan hi ha un conflicte de  bullying ( agressor, víctima i espectador) fent entrevista amb un expert, vàries  tertúlies sent els protagonistes els infants i un consultori on es comentaran les  reflexions treballades pels infants. 

El plenari del passat dijous, que va ser presidit per l’alcalde d’Igualada, Marc  Castells acompanyat de les tinents d’alcalde Carme Riera i Patrícia Illa, va  servir per posar en comú i valorar tota la feina feta.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit