Dimarts, 16 d'abril de 2024
És notícia

El comerç i el mercat de Solsona ja compten amb un nou directori digital

Avatar photo

Producte local, moda de quilòmetre zero, artesania alimentària o possibilitat de comanda per WhatsApp són algunes de les classificacions del catàleg

El petit comerç i el mercat de Solsona es promocionen des d’ara amb un nou directori digital la peculiaritat del qual són els filtres de singularitats que aporten valor afegit. Producte local, moda de quilòmetre zero, artesania alimentària o possibilitat de comanda per WhatsApp són algunes de les classificacions del catàleg, al qual s’accedeix a Jocomproasolsona.cat.

 

El directori comercial digital, presentat divendres passat a representants del sector, és una iniciativa de l’Ajuntament, per mitjà de l’Agència de Desenvolupament Local, en el marc del pla de millora de les àrees comercials i del mercat no sedentari de Solsona, que es finança amb fons europeus Next Generation.

 

Cada entrada consta d’un reportatge fotogràfic ad hoc amb una mateixa coherència estètica –amb fotos d’Aida Majoral i Kàtia Prat–, una descripció, dades de contacte i localització en el mapa. S’hi pot trobar la informació de tota l’oferta comercial de la ciutat: 134 establiments i 46 parades del mercat, tot i que es preveu que es vagi ampliant amb noves incorporacions. Per agregar-s’hi es pot contactar amb l’àrea de dinamització comercial a l’adreça [email protected].

 

Des de l’Agència se subratlla el fet que sigui “un directori viu, que en tot moment permet afegir nous establiments, crear nous filtres i actualitzar la informació que interessi destacar”. Així, cada vegada que hi hagi una campanya en marxa, per exemple, s’hi podran identificar els establiments participants.

 

Campanya en mitjans digitals

La posada en marxa del directori coincideix amb una campanya de promoció del comerç i el mercat de Solsona en mitjans digitals de Catalunya i Andorra. Sota el lema EnSolsona’t, es vol atraure visitants de proximitat els divendres “per gaudir de comerç i gastronomia local en un entorn incomparable”.

 

L’objectiu és vendre la ciutat com una destinació per fer una escapada a qui busca autenticitat, comprar producte local de qualitat i consumir als establiments de restauració, tot passejant per un nucli antic d’origen medieval farcit d’atractius culturals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Diputació obre les inscripcions a les jornades ‘Notes d’Estiu’

Notícia següent

L’Espai Macià de les Borges acull la presentació d’un llibre sobre Estat Català a les terres de Ponent

Notícies relacionades