Diumenge, 9 de febrer de 2025
És notícia

Detingut un noi de 21 anys per la mort violenta d’un home a Vic

Avatar photo

Després de la baralla, en què hi hauria almenys 4 persones implicades, el ferit va rebutjar l'assistència sanitària fins hores després, però va acabar morint a l'hospital

Els Mossos han detingut a Breda (La Selva), un jove de 21 anys com a presumpte autor material de la mort violenta d’un home de 42 anys, en una baralla que va tenir lloc al barri del Remei de Vic el passat 28 de gener.

 

Segons han informat fonts policials, el 23 de maig agents de l’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Central ja van arrestar tres homes a Torelló (Osona), que podrien estar vinculats amb aquest succés. El dilluns 26 de juny la policia va detenir el quart implicat. La previsió és que passi a disposició del jutjat d’instrucció número 6 de Vic en les pròximes hores.

 

D’acord amb els Mossos, el 28 de gener pels volts de la una de la matinada es va produir una baralla al barri del Remei de Vic. Al lloc dels fets la policia va contactar amb la víctima a qui havien agredit amb un objecte contundent. El ferit va rebutjar l’assistència del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), així com el seu trasllat a un centre hospitalari.

 

Unes hores després, al voltant de les onze de la nit, els Mossos van rebre un avís de la mateixa víctima, que en aquesta ocasió sí que va ser traslladada a un centre hospitalari on va morir hores després a conseqüència de les lesions.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

17 participants en el XXV Concurs Internacional de Piano Ricard Viñes

Notícia següent

Aigües de Mataró comença els treballs de construcció d’un dipòsit d’aigua freda per millorar la xarxa del TubVerd

Notícies relacionades