Els Mossos d’Esquadra han detingut a Manresa un home de 33 anys com a presumpte autor de cinc delictes de robatori amb força, un de furt i un d’estafa. Segons la policia, l’arrestat hauria comès els fets entre finals de febrer i principis d’octubre, amb objectiu principalment de diners, aparells electrònics i eines.

La investigació apunta que l’home va entrar a tres botiguesuna a Sant Joan de Vilatorrada i dues a Manresa—, i també hauria accedit al pàrquing d’una casa i a un bloc de pisos de la capital del Bages. A més, se’l relaciona amb el furt d’una bossa de mà de l’interior d’una furgoneta; amb una targeta de crèdit sostreta hauria fet compres per valor de 69 euros.

Els agents van poder relacionar-lo amb tots els fets i el van detenir el 10 d’octubre a Manresa. Segons fonts policials, acumula 32 antecedents.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit