Un conductor sota els efectes de la cocaïna i parlant pel mòbil destrossa diversos cotxes aparcats a Igualada

Els agents van detectar la presència de cocaïna i l'ús del telèfon, factors clau en el sinistre

16 d'abril de 2026 a les 08:03h

Un home de 36 anys ha estat denunciat per la Policia Local d’Igualada després de provocar un accident amb diversos vehicles estacionats a la carretera de Vilanova, causant-los notables desperfectes,aquest dijous al matí, segons informa el cos  a través de les seves xarxes socials.
Després de l’accident, els agents li han practicat les proves corresponents d'alcoholèmia i narcòtics, en què ha donat positiu en cocaïna. Per aquest motiu, s’han instruït diligències per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit.
A més, el conductor també ha estat denunciat per utilitzar el telèfon mòbil mentre conduïa, una conducta que podria haver contribuït al sinistre. Sense que constin ferits de gravetat, el vehicle va impactar contra diversos cotxes estacionats.