Comerç Igualada acaba el trimestre de formació per a comerços amb bona nota

Els usuaris han valorat amb un notable els tallers i formacions que s’han centrat en l’ús de les xarxes per potenciar la visibilització dels comerços

temps lectura-Temps de lectura: 2 minuts

L’Àrea de Comerç de l’Ajuntament d’Igualada ha acabat el trimestre de formacions de l’Aula de Comerç i els tallers “Fem un cafè amb el comerç” amb bona nota. Així ho indiquen les enquestes realitzades a les persones que han participat i que ho han valorat amb un notable.

L’Aula de comerç ha ofert 4 formacions. El mes de març va ser el curs “Canva, la plataforma de disseny més potent de la xarxa”, el mes d’abril “Millora la visibilitat digital del teu negoci gràcies a la teva ubicació”, el mes de maig “Aprèn les novetats d’Instagram pel 2022 i ven més gràcies a aquesta xarxa social” i el mes de juny “El teu compte de WhatsApp business pot ser la teva millor plataforma de vendes”.

Pel que fa als tallers “Fem un cafè amb el comerç” -unes trobades de petit format on els comerciants es troben fent un cafè amb un professional per tractar un tema en concret, resoldre dubtes i compartir experiències amb altres comerços de la ciutat-, han estat dues sessions; “L’experiència de compra en l’entorn presencial i virtual” i al mes de març “Les bases per fer fotos de productes per les xarxes”, de mitjana, han participat uns 30 comerços per cada curs de l’Aula de Formació i al voltant d’unes vint persones als tallers “Fem un cafè amb el comerç”.

Les persones enquestades manifesten la seva satisfacció pel que fa als continguts, organització, estructura del programa, professorat… i prefereixen les classes presencials a les virtuals. El 100% dels enquestats han mostrat el seu interès en que l’Ajuntament segueixi amb aquestes formacions i han proposat temes com: dubtes concrets d’Instagram, com crear contingut per xarxes i Google My Business, Apps per arreglar fotografies, aparadorisme, gestió de subvencions, el món de l’autònom, entendre documents fiscals, gestió de la imatge de les botigues, com gestionar el personal de la botiga, com seleccionar
bon personal, estudis de client, control financer, com tractar bases de dades de clients, fidelització de clients i xarxes socials en general.

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, explicava que “hem recollit totes les propostes dels participants i hem pres nota de les seves valoracions per tal de continuar millorant. El nou curs engegarà amb un programa farcit de contingut pràctic i teòric per tal de facilitar l’evolució i èxit del nostre teixit comercial”.