Aigües de Manresa programa treballs d’inspecció de clavegueram a diferents carrers

11 d'octubre de 2023 a les 12:54h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’Ajuntament de Manresa informa que aquest divendres, 13 d’octubre, farà diversos treballs d'inspecció de possibles avaries a la xarxa de general de clavegueram als carrers Sant Maurici, Sant Llorenç de Brindisi i Pujada del Castell.

Els treballs als carrers Sant Maurici i Sant Llorenç de Brindisi es faran de 8 a 14 h, amb les següents afectacions:

  • Es prohibirà l'estacionament al carrer Sant Maurici, al tram entre el carrer Barceloneta i el carrer Sant Benet, per tal de mantenir el trànsit de vehicles.
  • Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Sant Llorenç de Brindisi, al tram entre el carrer Sant Maurici i el carrer Roger de Flor.
  • El Servei Bus Manresa de transport públic urbà es veurà afectat en les Línies L1 Balconada i L8 Perimetral -Estacions. Consulteu afectacions del servei a través de l'App, de la web www.manresabus.com  o bé al telèfon 93 875 71 50.

L’actuació a la Pujada del Castell es farà de les 14 a les 16 h. Es preveu tallar el trànsit de vehicles puntualment.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit