Treballadors d'Eulen no descarten tornar a fer vaga per acomiadaments condirats improcedents

22 d'agost de 2017 a les 07:19h

La plantilla d'Eulen no descarta tornar a fer vaga en paral·lel al que pugui decidir el laude de compliment obligatori pel conflicte a l'aeroport del Prat. En aquest cas seria per un motiu completament diferent a les reclamacions de millores laborals que han dut a la situació actual.

En concret, el motiu de reivindicació d'ara són uns acomiadaments que els treballadors consideren improcedents, segons han explicat fonts dels representants dels treballadors. Les mateixes fonts han indicat que es tracta de dos acomiadaments, tot i que no descarten que n'hi hagi més. Haurien estat acomiadats per haver faltat algunes hores durant els serveis mínims estipulats pel govern estatal per a les jornades de vaga, segons les mateixes fonts.

Els representants dels treballadors tenen previst convocar una assemblea diumenge vinent on s'hauria de decidir si es convoca o no la nova vaga, tot i que veien moltes possibilitats que la proposta tiri endavant.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit