Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Tortosa revalida el Segell Infoparticipa de transparència que atorga la UAB

Avatar photo
La regidora de Transparència, Maria Jesús Viña, ha recollit el segell obtingut amb una puntuació del 98% en aquesta edició

La regidora de Transparència de l’Ajuntament de Tortosa, Maria Jesús Viña, ha recollit el Segell Infoparticipa 2024 que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en reconeixement de les bones pràctiques comunicatives basades en els criteris de qualitat i transparència. El rector de la UAB, Javier Lafuente, ha lliurat el reconeixement a l’Ajuntament tortosí en un acte que ha tingut lloc a la sala d’actes del Rectorat i on s’han lliurat els distintius a 145 institucions públiques (133 ajuntaments, 9 consells comarcals i 3 diputacions).

En aquesta edició, l’Ajuntament ha tornat a millorar la puntuació assolida en anteriors edicions, així ha obtingut un 98%, és a dir, que la web de l’Ajuntament compleix amb 51 dels 52 indicadors avaluats pel grup d’investigació Comunicació Sonora, Estratègia i Transparència de la UAB. Uns indicadors que responen a cinc preguntes bàsiques: qui són els representants polítics; com gestionen els recursos col·lectius; com gestionen els recursos econòmics; quina informació proporcionen sobre el municipi i la gestió dels recursos i quines eines ofereixen per a la participació ciutadana.

“La revalidació del Segell Infoparticipa certifica la transparència i la qualitat de la informació pública que l’Ajuntament posa a l’abast de la ciutadania”, ha manifestat Viña, que ha destacat l’aposta del govern municipal per la transparència i per potenciar la participació ciutadana.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Larrosa i Iglesias visiten habitatges Bordeta

L’alcalde Larrosa aposta per la col·laboració amb el sector privat per impulsar l’habitatge assequible a Lleida

Notícia següent
salou-programacio-cultural

Salou programa un calendari cultural de primer nivell pel mes d’abril

Notícies relacionades