Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

Els tarragonins i tarragonines valoren l’EMT notablement

Avatar photo

El perfil de l’usuari més freqüent és una dona d’edat que oscil•la entre els 16 i 30 anys

Un 8,31, aquesta és la nota mitjana de la valoració de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) que han donat 1000 usuaris del servei de transport públic. L’enquesta, realitzada per l’empresa Ceres, s’ha realitzat a viatgers de cinc línies de 18 en total (a la 6, 54, 8, 21 i 11, corresponents a les zones de Ponent, centre i Llevant).

Els resultats han estat molt positius, un 80% dels enquestats ha valorat com a molt satisfet els serveis del transport; hi ha hagut un augment de viatgers d’un 4,25% (9,7 milions d’usuaris); l’ubicació i la neteja ha estat valorada notablement i gairebé un 50% dels enquestats no tenen cap queixa dels serveis de l’EMT. El perfil de l’usuari més freqüent es correspon a una dona d’edat que oscil·la entre els 16 i 30 anys, que utilitza el títol integrat, s’informa a través d’Internet i treballa i resideix al centre de la ciutat.

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha mostrat la seva satisfacció dels resultats de l’enquesta en qüestió: “Estem molt orgullosos de tenir una empresa de transport públic municipal excel·lent.”, i afegeix “En una ciutat complexa com aquesta  (tenim 18 nuclis de població disseminats) cal remarcar la tasca de l’ajuntament de subvencionar el transport públic per als infants, nens/es escolaritzats i jubilats. Aquesta inversió de futur augura que els nens s’acostumin a usar el transport públic com a mitjà de mobilitat”. Una inversió econòmica que prové dels pressupostos municipals d’1’5 milions d’euros.

La presidenta de l’EMT, Begoña Floria, remarca que aquest any l’enquesta té “menys marge d’error, ja que s’han agafat de mostra una línia de cada zona”. A més, ha posat èmfasis en els projectes futurs que, augura, que es facin efectius a finals d’any com és l’homologació i l’adaptació del transport públic: “Esperem que puguem comprar 4 autobusos homologats a l’any, i d’aquesta manera, d’aquí a 10 anys hi hagi 40 autobusos renovats.” També, estan treballant en nous mitjans de comunicació per millorar l’atenció a l’usuari. Tanmateix, Floria remarca que tot aquell que es queixa de l’autobús “normalment no l’agafa mai”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Fiscal General de l’Estat diu que el cas del mecànic de Reus “potser no és un delicte d’odi”

Notícia següent

Admesa la querella contra el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida per un presumpte assetjament

Notícies relacionades