El Patronat de Turisme ha impulsat la primera campanya de promoció de Tarragona per a televisió que es llançarà el 2 de maig. Es tracta d’un audiovisual que destaca el potencial turístic de la ciutat, i alhora, mostra els valors patrimonials, culturals, gastronòmics i mediterranis de la capital. D’aquesta manera, el fil argumental de l’espot col·loca la ciutat al costat d’icones turístiques de primer nivell com París, Roma, Londres i Barcelona. (El podeu veure aquí)
El principal motiu de la creació és perquè “encara no hem donat la visibilitat que Tarragona es mereix”, segons la consellera de Turisme, Inma Rodríguez. Les dades proporcionades pels estudis de Marca de Ciutat, “demostren que Tarragona encara és per a molts una joia desconeguda” ha explicat la consellera de Turisme. Amb això, Rodríguez ha destacat la importància de créixer en visibilitat i notorietat, sent precisament aquests els objectius de l’espot.
Instant de la roda de premsa. Foto: Marina Villegas Milà
Rodríguez ha explicat que Tarragona Turisme aposta per primera vegada per un espot com a eina promocional perquè “estem en un moment en què els mitjans audiovisuals i digitals són els més consumits i els que arriben a un públic més ampli”.
“Tarragona, un secret al Mediterrani”
El producte audiovisual s’ha creat en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. Aquest fet és perquè “potser en un futur ho fem arribar a altres països”, segons ha comentat el gerent del Patronat Municipal de Turisme, Angel Arenas.
Amb tot, l’espot compta amb tres formats diferents adaptats a la televisió –sent de vint segons i visible durant quinze dies a TV3-; a les xarxes socials –en càpsules de cinquanta segons de quatre versions i temàtiques diferents: patrimoni, gastronomia, tradicions i platges-; i en diverses plataformes de vídeos com Youtube i Vimeo.
MARINA VILLEGAS MILÀ