Segon apunyalament a Terrassa en menys de 24 hores

Dos individus han ferit a ganivetades a un home a ple carrer

19 de gener de 2024 a les 08:33h

La ciutat de Terrassa tornava a viure aquest dimecres a la nit un altre apunyalament amb arma blanca al mig de la via pública. Aquesta vegada l'escenari dels fets ha estat el carrer de Núria, al barri de La Maurina.

L'home ferit hauria quedat estirat al mig del carrer amb diverses ganivetades a la cama i al pit. Els serveis mèdics han arribat a temps, han atès la víctima i a hores d'ara la policia ha confirmat que no es tem per la vida de l'individu apunyalat.

La ciutat de Terrassa torna a estar un cop més en el punt de mira i és que recordem que aquest és el segon apunyalament en poques hores a Terrassa, després que ahir al migdia es produís un apunyalament mortal a plena llum del dia, en que un jove de 24 anys va matar a un altre de 21 al carrer Bartrina.

La Unitat d’Investigació de la comissaria de Terrassa ha obert una investigació per aclarir els fets i s’està fent la recerca de dues persones, dos homes joves que han fugit, com els possibles autors d’aquest nou apunyalament a la cocapital vallesana. Aclarir què ha motivat serà un dels primers passos que hauran de fer els investigadors, malgrat que tot apunta a que la baralla estaria relacionada amb un enfrontament per drogues.

La preocupació i indignació dels veïns i veïnes de la ciutat es fa notar i, en poques hores, les xarxes s'han començat a omplir de queixes reclamant a les autoritats competents més seguretat.

Sobre l'autor
Júlia Ponsa
Júlia Ponsa
Veure biografia
El més llegit