Roba a l'interior d'una quinzena de vehicles a Altafulla i acaba a la presó

22 de febrer de 2020 a les 16:21h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Els Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local d’Altafulla, van detenir el 20 de febrer un home, de 26 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Tarragona, com a presumpte autor de 15 delictes de robatori amb força a interior de vehicle. Els fets van ocórrer durant la nit del 9 al 10 de febrer a la localitat d’Altafulla, on la Policia Local del municipi va recollir una quinzena de denúncies per danys i robatoris en vehicles.

Després de les primeres indagacions es va determinar que tots els fets s’havien produïts amb el mateix modus operandi. El lladre havia fet servir un trenca-vidres per esmicolar un dels vidres davanters dels vehicles i així accedir a l’interior per robar objectes que estaven a la vista.

Un cop acabada la investigació, ahir els policies van detenir a Tarragona el presumpte autor dels robatoris. Els detingut, que acumula prop d’una vuitantena d’antecedents policials, majoritàriament per delictes patrimonials, va passar ahir a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Tarragona el qual va decretar el seu ingrés a presó.

https://www.youtube.com/watch?v=8mMM8RWuIoA
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit