Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

Reus Promoció ha incrementat les visites a agents de viatge i premsa especialitzada

Avatar photo

L’Agència Reus Promoció ha realitzat de gener a juny un total 19 accions de promoció de la ciutat que inclouen visites de familiarització a touroperadors, agents de viatges i mitjans de comunicació especialitzats en turisme i viatges, cultura i lleure. En aquestes visites a la ciutat han participat un total de 114 professionals. Durant el mateix període de l’any 2017 es van realitzar 13 accions de promoció, entre les que hi havia 8 viatges de premsa, 3 vistes per a bloggers i 2 visites per a age nts de viatges.

La gran majoria d’aquestes visites s’han organitzat d’acord amb el Patronat de Turisme de la Diputació, l’Agència Catalana de Turisme i els centres de promoció turística de Catalunya a l’exterior, així com amb la Taula de creuers i la Taula de l’aeroport. El patrimoni modernista de la ciutat, el Gaudí Centre, la Ruta del Vermut i l’oferta comercial, cultural i gastronòmica de Reus han estat les temàtiques principals d’aquestes visites.

Fam trips
Pel que fa a “fam trips”, visites de familiarització per a touroperadors i agents de viatges, els mesos de maig i juny s’han portat a terme 5 visites dirigides a 51 professionals. Tres d’aquestes visites estaven dirigides al mercat britànic, amb la participació de 17 professionals, una al mercat polonès, per a 22 agents, i una altra per al mercat d’Estònia, amb 12 agents de viatges.

Press trips
S’han realitzat un total de 10 visites per a mitjans de premsa especialitzada en turisme, i 4 per a bloggers i influencers. La procedència dels professionals que han participat en aquestes estades a la ciutat ha estat molt diversa, tot i que la totalitat dels participants procedien dels principals mercats europeus a la nostra destinació: 23 del Regne Unit, 22 d’Itàlia, 6 d’Espanya, 5 de França, 5 de Rússia, 1 d’Alemanya i dels 1 Països Baixos. En total, s’han atès un total de 63 prescriptors, entre periodistes i bloggers.

Els viatges de familiarització tenen com a objectiu conèixer els principals recursos turístics de les destinacions per fer-ne promoció i contribuir a la seva comercialització. En el cas de la ciutat de Reus, les visites programades tenen com a objectiu conèixer l’oferta turística i comercial amb la que compta la ciutat. En aquest sentit, cal destacar que aquest any hi ha hagut un augment en el nombre de visites de professionals de l’àmbit del turisme cultural, tant periodistes com agències de viatges especialitzades en aquest segment turístic,i també s’han incrementat els viatges de premsa de tipus gastronòmic, molt poc habituals a la ciutat en els darrers anys, que visiten la ciutat atrets per l’oferta singular que representa el vermut de Reus i les activitats de la Ruta del Vermut.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’amfiteatre reviurà les nits d’estiu de Tarragona amb activitats diàries

Notícia següent

Vila-seca comença la seva Festa Major d’Estiu

Notícies relacionades