Quadis adquireix el concessionari de Kia al Camp de Tarragona

Avatar photo

Quadis construirà tres nous concessionaris en Tarragona, Reus y Valls que substituiran als dos actuals

QUADIS, la major xarxa de concessionaris i tallers oficials d’Espanya, reforça la seva aposta per KIA amb l’adquisició del seu concessionari oficial a la comarca Camp de Tarragona, operant sota el nom de Garancar. Aquesta operació, ja tancada, és la tercera compra de QUADIS en aquest 2019. Amb ella, la companyia suma a la seva portfolio la segona concessió KIA amb la qual busca situar a aquesta marca com a líder a la província.

Garancar, a més de passar a gestionar les actuals instal•lacions situades a Tarragona i Reus, construirà altres tres nous concessionaris a Tarragona, Reus i Valls. Les obres dels dos primers, ja en marxa, està previst que finalitzin en el primer trimestre de 2020 i suposin una inversió de 3,5 milions d’euros. En total, més de 3.500 m² de superfície situats en la carretera de València 220 a Tarragona i en la C/ Recasens i Mercadé, 51 de Reus. Pel que fa a Valls, la companyia té previst obrir unes noves instal•lacions durant el primer semestre de 2020.

En tots ells, la concessió comercialitzarà tota l’extensa gamma de vehicles de KIA incloent tots els models electrificats de la marca (vehicles híbrids, híbrids endollables i vehicles 100% elèctrics).

Per a Leonard Casellas, nou gerent de Garancar «KIA és una de les marques que més expectació està despertant en el mercat, no sols per l’arribada de nous models que posen l’accent en el disseny, sinó també per la posada en marxa de sistemes de propulsió electrificats. Totes dues qüestions han portat a KIA a aconseguir un nou rècord de vendes en aquest 2019 i estem convençuts que impactaran positivament en els nostres resultats».

A més de la venda de cotxes nous, km0, gerència i ocasió, aquests dos centres oferiran un servei complet de postvenda que inclouran totes les solucions de QUADIS en aquesta àrea en les quals destaquen els serveis digitals de cita prèvia, la comunicació on-line amb el client, en temps real, i el procés de recepció activa dels vehicles. Tot això realitzat a través de tauletes digitals que permet dur a terme el procés sense papers, amb un gran nivell de connectivitat amb el client.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament matisa que la prioritat és mantenir les graderies reconstruïdes de l’amfiteatre

Notícia següent

Busquen al mar un home desaparegut des de dissabte al delta de l’Ebre

Notícies relacionades