Divendres, 30 de maig de 2025
És notícia

La Puig Women’s America’s Cup tanca la seva primera edició amb un èxit rotund

Avatar photo
L’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, va considerar la prova com un “símbol d’igualtat” i “d’empoderament de la dona a l’esport”
entrega-premis-copa-america-femenina

Aquesta tarda l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha assistit a la cerimònia de lliurament de premis de la Puig Women’s America’s Cup. A l’acte també hi ha assistit la tinenta d’alcaldia Maria Eugènia Gay.

Després de 173 anys d’història, per primera vegada la Copa de l’Amèrica ha celebrat a Barcelona la primera competició femenina, en què el Lluna Rossa Prada Pirelli s’ha convertit en el primer equip guanyador, com també ho van fer els joves de la mateixa escaire a la UniCredit Youth America’s Cup setmanes abans.

“La Puig Women’s America’s Cup és el símbol d’una conquesta històrica, de la igualtat, de l’apoderament de la dona a l’esport. El que heu fet inspirarà moltes joves, perquè vegin que per a les dones esportistes no hi ha límits”, ha afirmat Collboni a l’acte celebrat al Race Village del Moll de la Fusta.

“Vull fer un agraïment especial al Sail Team BCN, que ha fet una gran competició. Heu fet èpica i estem molt orgullosos del paper que heu fet i que hàgiu arribat tan lluny en tan poc temps”, ha destacat l’alcalde.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
El nou pump track que ha inaugurat el comú de Sant Julià de Lòria

Una exhibició per inaugurar el nou pump track de Sant Julià de Lòria

Notícia següent
14 persones atrapades en una atracció de fira

14 persones queden atrapades durant hores en una atracció de fira

Notícies relacionades