Les entitats organitzadores d'activitats d'educació en el lleure que vulguin ser incloses en els procediments de comunicació i que vulguin oferir places subvencionades a les famílies des de l'Ajuntament per a col·laborar a la campanya d'estiu 2018, al municipi de Vilanova i la Geltrú, han de fer la seva sol·licitud del 19 al 2 d'abril.
(enllaç tràmit)Aquest tràmit és una de les novetats que la Regidora de Joventut, Infància i Adolescència, Blanca Albà, va donar a conèixer a una quarantena de representants d'entitats organitzadores, en el decurs d'una trobada celebrada dijous. Una sessió en la qual els assistents també van ser informats dels nous procediments i normativa per enguany.Un cop coneguda tota l'oferta d'activitats per aquest estiu, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú editarà un llibret que es distribuirà a infants i joves mitjançant els seus respectius centres educatius, i que també es podrà consultar en format digital al web municipal
www.vilanova.cat. Això permetrà que les famílies puguin fer la corresponent inscripció, segons el calendari de cada entitat organitzadora.En paral·lel a les inscripcions, l'ajuntament obrirà el termini perquè les famílies que reuneixin els requisits puguin demanar les subvencions per tal que els seus fills/filles puguin participar de les activitats d'estiu. Les sol·licituds s'hauran de tramitar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de VNG, del 7 al 18 de maig.