Els tornejos d’e-sports han tornat a ser un dels grans centres d’atracció de públic, amb un ple constant a la Lliga de Videojocs Professional que ha ocupat les 1.700 places disponibles per a les fases finals del Circuit Tempesta i de la nova Iberian Cup. A més, el saló ha acollit les primeres competicions de la Barcelona Mobile Challenge, que ha reunit als millors jugadors amateurs de jocs per a plataformes mòbils com Clash Royale, Hearthstone i Fortnite.
Per la seva banda, el programa d’activitats ha estat fonamental perquè el saló aconseguís l’objectiu de portar l’experiència dels videojocs més enllà de la pantalla. El Túnel del Terror i l”Escape Room’ ambientats en la pel·lícula Resident Evil 2 i la XR Zone han acollit milers de visitants que han volgut viure la seva afició des d’una nova perspectiva. Al costat d’aquestes activitats, clàssics com el RetroBarcelona, els concerts temàtics i els concursos de ‘cosplay’ han tornat a atraure ‘gamers’ de totes les edats.
“Hem tornat a registrar xifres rècord per tercer any consecutiu i per això estem convençuts que el saló continuarà creixent en el futur”, ha dit Llopart abans d’assegurar que confia que la implicació de les marques segueixi augmentant en la mateixa mesura. El creixement que ha experimentat Barcelona Games World “obliga a seguir millorant l’esdeveniment per aconseguir la millor experiència de joc per als ‘gamers’ de cara a 2019”, ha conclòs Llopart.