Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

Més de 138.000 persones han passejat per la tercera edició del Barcelona Games World

Avatar photo

El seu director diu que han superat "amb èxit" el repte de canvi al recinte firal de Gran Via

Imatge de recurs. Cedida
La tercera edició de Barcelona Games World ha batut el seu rècord d’assistència amb més de 138.000 visitants. Durant quatre dies, el saló de videojocs organitzat per Fira de Barcelona s’ha celebrat, per primera vegada, al recinte firal de Gran Via. Amb més 80 activitats programades, ha estat l’aparador de presentació i llançament de novetats de les 194 empreses expositores, marques com Nintendo, Xbox, Riot Games o Blizzard. Entre els títols que han mobilitzat als jugadors l’organització ha destacat The Kingdom Hearts III, Super Smash Bros Ultimate o Jump Force, Days Gone. El director del certamen, Josep Antoni Llopart, ha dit en un comunicat que la cita “ha superat amb èxit el repte de canvi de recinte i de dates”, esgotant les entrades tant per dissabte com per diumenge. Fins ara, el certament tenia lloc a l’octubre a les instal·lacions de la Fira a Plaça Espanya.
A més d’oferir als ‘gamers’ els últims títols del mercat, BGW ha tornat a apostar pels sectors més innovadors de la indústria dedicant 1.500 metres quadrats a la XR Zone, un espai centrat en els videojocs immersius en les seves diferents variants: realitat virtual, realitat augmentada i realitat mixta. A més, ha estat una plataforma d’impuls de la indústria gràcies a la Co-Op Business Zone, on s’han trobat 125 desenvolupadors i 119 inversors i publicistes.

Els tornejos d’e-sports han tornat a ser un dels grans centres d’atracció de públic, amb un ple constant a la Lliga de Videojocs Professional que ha ocupat les 1.700 places disponibles per a les fases finals del Circuit Tempesta i de la nova Iberian Cup. A més, el saló ha acollit les primeres competicions de la Barcelona Mobile Challenge, que ha reunit als millors jugadors amateurs de jocs per a plataformes mòbils com Clash Royale, Hearthstone i Fortnite.

Per la seva banda, el programa d’activitats ha estat fonamental perquè el saló aconseguís l’objectiu de portar l’experiència dels videojocs més enllà de la pantalla. El Túnel del Terror i l”Escape Room’ ambientats en la pel·lícula Resident Evil 2 i la XR Zone han acollit milers de visitants que han volgut viure la seva afició des d’una nova perspectiva. Al costat d’aquestes activitats, clàssics com el RetroBarcelona, els concerts temàtics i els concursos de ‘cosplay’ han tornat a atraure ‘gamers’ de totes les edats.

“Hem tornat a registrar xifres rècord per tercer any consecutiu i per això estem convençuts que el saló continuarà creixent en el futur”, ha dit Llopart abans d’assegurar que confia que la implicació de les marques segueixi augmentant en la mateixa mesura. El creixement que ha experimentat Barcelona Games World “obliga a seguir millorant l’esdeveniment per aconseguir la millor experiència de joc per als ‘gamers’ de cara a 2019”, ha conclòs Llopart.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Damià Calvet presidirà la primera reunió de la Taula del Siurana-Riudecanyes a Tarragona

Notícia següent

La primera fase de les obres del carrer Botera a Lleida ja està enllestida

Notícies relacionades