La Ruta del Vermut es complementa amb la nova oferta d’escapades

Avatar photo

Els sis hotels de Reus participen en aquesta iniciativa conjunta entre el sector públic i el privat

Tot just un any després d’encetar el projecte de promoció de ciutat de la Ruta del Vermut, aquesta iniciativa s’amplia i es complementa amb la nova oferta d’escapades que s’ha organitzat amb la col·laboració entre el sector privat i el sector públic. Els sis hotels de Reus -Brea’s, Centre Reus, Gaudí, NH ciutat de Reus, Ollé i Reus Park– s’han implicat en aquesta proposta que es materialitza en paquets de 9 escapades diferents a la ciutat, que inclouen l’allotjament, combinat amb la realització d’activitats i experiències al voltant de la història i cultura del vermut a Reus.

La Ruta del Vermut “s’iniciava l’any passat, amb molta il·lusió, però poca experiència”, ha reconegut la regidora de Cultura, Montserrat Caelles. Ara, “el projecte s’ha vist ampliat” amb l’estrena dels paquets d’escapades -a partir de 60 euros- “amb la col·laboració dels sis hotels de la ciutat”, com ha explicat Caelles. Actualment, la ruta compta amb 9 activitats diferents, que s’han vist modificades de cara a aquesta segona fase del projecte amb la incorporació dels paquets d’escapades, segons ha explicat la gerent de l’Agència Reus Promoció, Marta Villalta. Tres d’aquestes activitats són tastos a tres cellers productors (Miró, Yzaguirre i De muller); també s’inclouen dues visites guiades a Vermut Rofes i el Museu del Vermut; així com quatre rutes dinamitzades que apropen la història i la cultura del vermut a Reus. Amb aquest tipus d’activitats, a més, entren en acció altres agents del sector privat com Còdol Educació, Ans Educació i La teva ruta.

Col·laboració pública i privada

Precisament, aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració dels sectors públic i privat. Per una banda, “la complexitat d’aquesta iniciativa”, com ho ha definit Villalta, és que “l’ajuntament no comercialitza aquestes activitats”, sinó que les promociona. Són els agents privats els encarregats de mercantilitzar els paquets i activitats. L’agència de viatges Expeer.io s’encarrega de comercialitzar l’oferta d’escapades, mentre que el web de Reus Promoció funciona com un aparador on es recullen i es promocionen aquestes ofertes, amb una informació completa sobre dies, preus, horaris i descripcions de les activitats.

Per a la difusió de la ruta, però, també s’han editat dos fulletons informatius, un més general i en cinc idiomes (català, castellà, francès, anglès, rus i alemany) i un altre més específic només en català.

El Vermut de Reus i Visit Reus van de la mà

Un altre dels avantatges dels paquets d’estada és que tots inclouen la polsera Visit Reus per poder visitar cinc espais del patrimoni cultural de la ciutat, com són el Gaudí Centre, l’Institut Pere Mata, el Campanar i els dos museus de la ciutat. “Els dos productes de promoció de la ciutat, actualment, són la Ruta del vermut i el Visit Reus“, ha apuntat la gerent de Reus Promoció. Per això, sempre s’intenta “enllaçar tots dos productes”, ha afegit.

Els hotelers i productors satisfets amb la iniciativa

Finalment, tant els hotelers com els productors han mostrat la seva satisfacció amb aquesta “segona fase” de la Ruta del Vermut. El director de l’hotel Reus Park, Magdaleno Prat, en representació dels hotelers de la ciutat, ha destacat la possibilitat “d’allargar la durada de les pernoctacions als hotels”, gràcies a aquests paquets d’estades. Per la seva banda, Carles Prats, en representació dels productors, ha detallat que aquesta és una oportunitat per continuar mostrant “l’estreta relació d’aquesta beguda (el vermut) amb Reus”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Onze ferits al caure una grada durant una entrevista de Risto Mejide a Iniesta

Notícia següent

Els Museus de Lleida s’obren al territori amb una cinquantena d’activitats

Notícies relacionades