Els cartells que més engaxen: riu amb els cartells electorals més xocants

Avatar photo

Les campanyes electorals, especialment en els comicis municipals, són terreny adobat per a la creativitat. T'ensenyem un assortit de cartells que potser no faran que et faran votar, però segur que et faran riure.

Ha començat la campanya electoral per als propers comicis del 28 de maig. Com que, entre d’altres, hi ha eleccions a tots els municipis, podem gaudir de molts exemples de creativitat i sentit de l’humor, aplicats a les campanyes polítiques. Us en fem cinc cèntims.

Molts d’aquests cartells s’ha entretingut a cercar-los el popular compte de Twitter @etfelicitofill, que us recomanem que veieu si us agrada l’humor de qualitat.

JOCS DE PARAULES AMB ELS NOMS

Un dels recursos més emprats pels publicistes amb els cartells electorals són els jocs de paraules amb els noms o cognoms dels candidats. Així, a la Garriga, Álex Valiente és “l’alcalde més valent”.

Sant Cugat té remei, Remei Gómez, concretament.

A Cambrils, en canvi, caminen amb la Camí Mendoza.

A Sabadell, els comuns volen una altra Mena de ciutat.

A València són molt Ribó… lucionaris.

A Cornellà el PP proclama la felicitat conjugal.

I a Sant Andreu de la Barca, Ciutadans té un Pla (esperem que no sigui de fugida).

Clara ment, sona a plagi segovià.

JOCS DE PARAULES AMB EL NOM DE LA LOCALITAT

Un altre recurs emprat sovint per publicistes professionals i aficionats, és crear jocs de paraules, amb més o menys encert, amb el nom del municipi. 

La campanya preferida pels psicòpates.

Un pèl masclista? Depèn com ens ho mirem.

Sempre s’havia sentit a dir que la calvície era signe d’estar ben dotat, però això potser és massa.

Cal reconèixer que ganes n’hi posen.

ALTRES CAMPANYES AMB LA CREATIVITAT APUJADA

Sempre hi ha campanyes electorals que són disruptives perquè sí, perquè el partit o el candidat s’ho pot permetre. Potser no donaran molts vots, però segur que provocaran més d’una rialla.

Sumar, no sabem si sumaran gaire. Això que estan esprement tots els recursos.

Qui no es conforma és perquè no vol.

El PSC de Breda presenta una Doña per alcaldessa, amb la foto d’Iceta i el hashtag de Cassà de la Selva. Genis.

Ciutadans torna als seus orígens. O bé és una metàfora de com acabaran després d’aquestes eleccions?

Esperem que us hagi agradat aquesta selecció de campanyes de creativitat inflamada. Si no, disculpeu-nos pel temps que us hem fet perdre.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Noemí Llauradó vol instal·lar la ‘Casa de la Salut’ a l’antic hospital de Reus

Notícia següent

Noemí Llauradó: “Tenim uns reptes de futur i convé prendre decisions valentes”

Notícies relacionades