El Parc Central, l’únic punt de venda físic de les entrades dels Jocs Mediterranis

Avatar photo

El centre comercial tarragoní posarà a la venda aquest dilluns 21 de maig les entrades al seu espai d'Atenció al client de 9 h a 21 hores

El pròxim dilluns 21 de maig, el centre comercial tarragoní Parc Central posarà a la venda les entrades de les competicions esportives i cerimònies d’inauguració i clausura dels XVIII Jocs Mediterranis Tarragona 2018 que tindran lloc en aquesta ciutat del 22 de juny a l’1 de juliol.

Parc Central és l’únic punt de venda físic a la província de Tarragona on es poden adquirir. La compra d’entrades tindrà lloc a l’espai d’Atenció al client, ubicat a la planta 0 del centre comercial, de 9 h a 21 hores.

En total es posaran a la venda unes 200.000 entrades distribuïdes en gairebé 200 sessions de matí i tarda que, a més de Parc Central, es podran aconseguir a través de la
pàgina web de Ticketmaster i la seva aplicació mòbil.

El preu de les entrades de les competicions esportives oscil·larà entre els 6 i 25 euros, mentre que el de les cerimònies d’inauguració i clausura serà d’entre 15 i 80 euros.
Sortiran a la venda entrades per a les competicions de natació, waterpolo, atletisme, bàdminton, bàsquet 3×3, handbol, boxa, esgrima, futbol, gimnàstica rítmica i artística, halterofília, hípica, judo, karate, lluita, esport de boles, piragüisme, rem, taekwondo, tennis, tennis de taula, tir amb arc, voleibol i vòlei platja.

D’altra banda, no es posaran a la venda entrades per a les competicions de ciclisme, triatló, vela ni esquí nàutic, ja que es poden seguir lliurement des d’espais públics, ni per a golf ni tir al plat perquè la seva configuració no permet el seguiment per part del públic.

Sobre Parc Central
Parc Central és un centre comercial d’àmbit supraregional, situat al centre de Tarragona des de 1997, amb 35.000 m2 de superfície bruta per llogar (SBA), 1.000 places d’aparcament i 120 operadors entre els quals es troben les principals marques de moda nacionals i internacionals: Zara, Mango, Desigual, Massimo Dutti, H&M, Mayoral, Foot locker, Guess, Superdry, Primark…; així com altres empreses de la restauració i l’entreteniment: McDonald’s, Foster’s Hollywood, Udon, 100 Montaditos, Lizarrán, Yelmo Cines…

Amb 7 milions de visites a l’any, Parc Central és el player referent del comerç, la moda i l’oci a les comarques de Tarragona i les àrees limítrofs de Lleida, on els clients gaudeixen de l’oferta en moda més gran i amb marques exclusives de la província, i amb una memorable experiència de visita.

Compromès amb les bones pràctiques mediambientals i la sostenibilitat, des de 2011, Parc Central ha aconseguit certificar el seu Sistema de Gestió Ambiental amb la norma ISO 14001:2015, sent un dels primers centres comercials de Catalunya en aconseguir-ho, amb l’objectiu de millorar la gestió dels residus i ser més eficients a les zones comunes, tant a nivell d’energia elèctrica com aigua. A més, també compta amb la distinció BREEAM® GOLD, certificat que verifica els aspectes de sostenibilitat ambiental de l’edificació; i tota l’energia que utilitza Parc Central és d’origen 100% verd certificada per la CNMC (Comissió Nacional dels Mercats i la Competència).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Detenen un veí de Tortosa, per portar 18 paperines de cocaïna al cotxe

Notícia següent

La Creu Roja a Lleida atén 16.163 persones durant el 2017

Notícies relacionades