El barri del Serrallo de Tarragona, protagonista d’una ruta literària

    La cita és el dijous 7 de setembre a les 19.30 h al Museu del Port de Tarragona

    temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

    El barri mariner del Serrallo serà el protagonista de la ruta literària «El Serrallo vist pels escriptors», que tindrà lloc el pròxim dijous 7 de setembre a partir de les 19.30 h. En aquesta ruta literària, d’una durada aproximadament d’una hora i mitja, es podrà conèixer el barri pesquer a través de la literatura, amb la lectura de quinze textos d’autors tarragonins, com els clàssics Josep Pin i Soler admirant la platja, l’Olga Xirinacs, Josep Pla o Carlos Barral, entre altres mirades literàries però, també, històriques i etnogràfiques de la ciutat.

    Els textos seleccionats han volgut transmetre la història patrimonial del barri del Serrallo, així com les vivències i records personals dels serrallencs. També hi haurà una lectura d’un petit conte que tracta la gastronomia del barri i el seu popular romesco.

    Aquesta ruta literària començarà davant del Museu del Port de Tarragona i està organitzada pel mateix Museu i la Biblioteca Pública de Tarragona. Aforament limitat amb reserva prèvia.