Dos ferits de gravetat i una dona intoxicada lleu en l'incendi d'un pis de Barcelona aquest matí

26 de març de 2017 a les 17:15h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un noi de 20 anys ha resultat ferit molt greu, un home de 69 ha quedat ferit de gravetat i una dona de 88 ha resultat intoxicada lleu aquest diumenge al matí en l'incendi d'un habitatge del carrer Laforja de Barcelona pròxim a la Via Augusta.

Segons el consistori, l'incendi ha començat cap a un quart de vuit del matí i fins al lloc s'hi han desplaçat quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que han hagut d'atendre tres persones: dos homes que han estat evacuats a la unitat de cremats de la Vall d'Hebron i una dona que ha estat atesa 'in situ' per inhalació de fum.

L'habitatge ha quedat precintat perquè té afectacions importants i els veïns han estat reallotjats pel Centre d'Urgències i Emergències Socials (Cuesb) del consistori o bé en domicilis de familiars i amics.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit