El tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Rafael Peris, continua reunint-se amb els agents comercials implicats per dotar de contingut l’imminent pla estratègic del mercadet del Camp d’Esports. Peris s’ha reunit amb la directora d’INTUERI, Maria Segarra, empresa encarregada de desenvolupar aquest pla, i amb els representats dels paradistes del mercadet. Peris els ha convidat a implicar-se en el projecte i a aportar tots els elements que considerin necessaris per tenir en compte en la redacció del document.
L’estudi que s’està elaborant s’estructura en quatre objectius:
-Determinar els reptes estratègics del mercat de venda no sedentària del Camp d’Esports.
-Identificar i especificar els possibles escenaris de futur
-Definir quin és el model més adequat i la seva viabilitat, tenint en compte la coexistència amb el mercat de venda no sedentària del barris Nord
-Potenciar el seu paper com un element més del comerç i consolidar-ne l’ús per part de la ciutadania
En la primera fase de la diagnosi s’obtindrà l’anàlisi de l’oferta i la demanda comercial del mercat, així com el seu impacte econòmic, urbanístic i social en l’entorn immediat.