En aquesta setzena edició de la festa “Posa’t la Gorra!” a terres tarragonines la Plaça de la Xina de PortAventura Park, que cada any ens obre les portes gràcies a la Fundació PortAventura, estarà dedicada al món 2.0. Quan un infant o adolescent ha de passar temps hospitalitzat, lluny del seu dia a dia, aquest univers esdevé clau i les xarxes socials compleixen una funció cabdal de connexió amb el món.
Enguany l’AFANOC ha comptat amb el suport de més de 170 establiments arreu del territori català que han esdevingut punts de distribució de la gorra i l’entrada a la festa “Posa’t la Gorra!” del proper 12 de maig.
L’objectiu principal de la campanya és sensibilitzar la societat i donar a conèixer
l’existència del càncer infantil, per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats
que se’n deriven a partir del diagnòstic. I també recaptar fons per mantenir i millorar: “La Casa dels Xuklis” -casa d’acollida per a famílies desplaçades a Barcelona amb infants amb càncer que han de rebre el tractament als hospitals de referència-, les instal·lacions i els serveis que s’estan donant des de l’AFANOC a les famílies que tant ho necessiten.
Aquest darrer any la Delegació d’AFANOC a Tarragona ha dut a terme 464 intervencions a 98 famílies.